Prisma clubs en cursussen starten weer!

De zomervakantie is weer voorbij. Hopelijk heb je een mooie zomer gehad en kijk je ernaar uit om weer met je clubs of cursus bij Prisma te beginnen. Ook wij hebben er weer zin in! In de week van 9 september starten de zwemactiviteiten. Alle andere clubs starten in de week van 16 september.

Per post hebben alle deelnemers van Prisma een bevestigingsbrief gekregen. Daarin staat de datum dat je start en het tijdstip van de activiteit. Ook staat in deze brief het adres van de club of cursus. Heb je afgelopen jaar meegedaan aan een activiteit of meerdere activiteiten van Prisma? Dan blijf je daarvoor ingeschreven staan. Je hoeft je dus niet opnieuw aan te melden.

Heb je vragen over jouw inschrijving, neem gerust contact met ons op.

Aanbod Prisma

Bekijk het complete aanbod van de activiteiten op onze website, daar vind je ook de startdatums. www.stichtingprisma.nl/agenda. Bij elke activiteit vind je uitgebreide informatie. Wil je je voor een (andere) activiteit aanmelden? Dat doe je door middel van het Aanmeldformulier. Dit formulier vind je onderaan elke activiteit.
We hebben nog plek bij een aantal wekelijkse activiteiten:

Weet je nog niet zeker of je mee wilt doen met een wekelijkse activiteit?
Je gaat altijd eerst proefdraaien. Om te ervaren of je het leuk vindt. Na die keer beslis je of jij je definitief aanmeldt.

Naast alle informatie op onze website, hebben we ook een poster met informatie gemaakt. Hier staan de uitstapjes voor het najaar 2019 op. Wil je deze ontvangen, laat het ons weten. Stuur dan even een mail naar info@stichtingprisma.nl .
Of bel naar het kantoor: 020-8866260.

We sturen je de poster graag per post toe.