Wegens het coronavirus organiseren we minder uitstapjes
en hebben we minder activiteiten.
Maar we zijn altijd op zoek naar vrijwilligers.

Het goede nieuws is dat je wel iets kunt betekenen voor onze deelnemers! We zoeken namelijk vrijwilligers die belmaatje willen worden! De vacature vind je hieronder.

Prisma Belmaatjes

We worden allemaal getroffen door de maatregelen rondom het Coronavirus. Veel van onze deelnemers hebben weinig tot geen sociale contacten en worden op dit moment helemaal beperkt in hun doen en laten. Naar een groepsactiviteit gaan, kan nu niet.

Daarom zoeken we vrijwilligers die belmaatje willen worden! Met jouw telefoontje kun je een wereld van verschil maken in het leven van de deelnemer. Want het is altijd fijn als iemand even vraagt hoe het met je gaat en wat je bezighoudt.

Hoe vaak je belt spreek je af met de deelnemer. Denk aan 2 x per week bellen tot dagelijks een kort belletje. Het belletje is voor de gezelligheid, maar ook bijvoorbeeld of mensen de nieuwsberichten hebben begrepen. Ook op dit vlak kun je dus veel betekenen. Help je mee?!

Je houdt contact met een professional van Prisma en kunt met al je vragen bij ons terecht. Wij bieden je alle benodigde informatie over Prisma, de doelgroep en jouw belmaatje. Het vrijwilligerswerk is in ieder geval zo lang de maatregelen rondom Corona van kracht zijn. Maar we verwelkomen je natuurlijk graag langer in ons team!

Ja ik wil het verschil maken!

Stuur een korte motivatie en je cv naar Kelly Willemse kwillemse@stichtingprisma.nl
We nemen zo snel mogelijk contact met je op voor een kennismakingsgesprek.