Support Prisma en word donateur!

Wijzig keuze

Stichting Prisma biedt Amsterdammers met een verstandelijke beperking al meer dan 40 jaar passende vrijetijdsbesteding. Dat kan dankzij de inzet van meer dan 200 vrijwilligers. En van honderden Amsterdammers die inzien hoe belangrijk het is dat onze activiteiten voor langere tijd ondersteund worden. Want zonder jullie bijdrage kunnen we niet verder.

Met uw doorlopende machtiging kunnen we weer jaren verder

Stichting Prisma heeft dus geld nodig. Zo simpel is het. En jij kunt ons helpen. We zijn het meeste geholpen met een maandelijkse bijdrage, klein of groot. Dan is er continuïteit in wat wij Amsterdammers met een verstandelijke beperking kunnen bieden en kunnen we weer jaren verder. Uw bijdrage wordt beheerd door stichting Supporters van Prisma en komt geheel ten goede aan de organisatie van activiteiten voor Amsterdammers met een verstandelijke beperking.

Contact over donaties

Heb je andere ideeën hoe je Stichting Prisma kunt ondersteunen? Of wil je meer informatie over donaties? Neem dan contact op met Peter Swinkels, directeur van Stichting Prisma.