Koken in Zuid

maandag
12 december 2022

Huis van de wijk de Pijp

Samen ga je met twee vrijwilligers en andere deelnemers koken. Ervaring met koken heb je niet nodig. Gewoon door te doen, leer je koken. Na het samen koken, ga je de maaltijd samen opeten.
Vanaf 19 september, gezellig koken elke maandag in Huis van de Wijk de Pijp.

Je betaalt €320,- voor het hele seizoen. Dat zijn 30 lessen. Deze vinden plaats tussen 19 september en 22 mei. Elke week op maandagavond. Behalve in de schoolvakanties en feestdagen. Als je elke week komt is het €10,70 per les. Het is niet mogelijk om per les te betalen. Als je later instroomt betaal je de resterende lessen tot het einde van het seizoen.
Heb je een stadspas met groene stip? Dan krijg je €100,- korting op de cursus Koken in Zuid. Vul je stadspasnummer in op het aanmeldformulier. Dat hebben we nodig om de korting te activeren.

We hebben nog plek voor 2 deelnemers, schrijf je in! Wil je eerst proefkoken, dat kan. Stuur een mail aan: info@stichtingprisma.nl

Belangrijk:
Voor al onze deelnemers en vrijwilligers geldt: We volgende de huidige maatregelen en richtlijnen van het RIVM-Rijksoverheid.

Inschrijven

Wil je je inschrijven voor deze activiteit, vul dan onderstaande velden zo volledig mogelijk in en verzend het formulier aan ons. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om de inschrijving te bevestigen.