Vrijwilligers maken het verschil!

Als vrijwilliger bij Prisma ben je van onschatbare waarde voor onze deelnemers! Met jouw inzet kunnen zij onder begeleiding leuke activiteiten ondernemen. Iets wat voor hen niet vanzelfsprekend is. Ook lever je een bijdrage aan de bestrijding van eenzaamheid onder de doelgroep. Je draagt bij aan de ontwikkeling van deelnemers en coacht deelnemers om zo zelfstandig mogelijk te zijn. Maar werken als vrijwilliger bij Prisma is ook voor jezelf waardevol, omdat je volop mogelijkheden krijgt om jezelf te ontwikkelen. Je kunt ervaring op doen met het omgaan met mensen met een (licht) verstandelijke beperking of nieuwe vaardigheden aanleren op het gebied van werken met groepen, organiseren en begeleiden van activiteiten, coachen en 1 op 1 begeleiding. Wij bieden jou training, intervisie en individuele begeleiding.

We hebben een aantal leuke vacatures. Staat jouw vacature er niet bij, maar wil je je toch graag inzetten voor Prisma? Laat het ons weten! Wij nemen dan contact met je op om jouw en onze mogelijkheden te bespreken.

Vacatures

Gezelschapsmaatjes! (NIEUW)

Buurtmaatjes: 1 op 1 coaching

Stamtafel Coach (Noord, West en Zuidoost)

Begeleider soos ’t Haventje

Creatieve begeleiders

Buren coach Zuid

Enthousiaste voorlezer Noord

Begeleiders stijldansen

Begeleider Uitstapjes

Sportieve begeleider Bewegen Boven het Y

Begeleiders recreatief zwemmen AGO Diemen

Vrijwilligersorganisatie

Geen activiteiten gevonden

Helaas, er zijn geen activiteiten gevonden!