De Prisma activiteiten zijn weer begonnen

Het Prisma seizoen is weer begonnen met haar wekelijkse activiteiten!
Afgelopen woensdag 14 september startten we al met Stijldansen. De vertrouwde gezichten zagen we,  maar ook een aantal nieuwe mensen die dit seizoen meedoen aan stijldansen in Amsterdam Noord. Ook bij andere activiteiten hebben we nieuwe deelnemers. Die activiteiten starten deze week. Vanaf maandag 19 september kan je weer zingen in het Prisma koor, zwemmen in het Marnixbad, Toneelspelen in Centrum Kijkduin,  je heerlijk ontspannen bij Yoga of fijne muziek maken in het Prisma Orkest. Om maar een paar van de wekelijkse activiteiten te noemen.

De activiteiten van Prisma worden voor een groot deel uitgevoerd door vrijwilligers. Het team van trouwe vrijwilligers dat zich inzet voor de activiteiten hebben we kunnen verrijken met nieuwe vrijwilligers. De deelnemers zien nieuwe vrijwilligers onder andere bij het Koken op donderdag, bij ’t Haventje, bij Yoga en bij Stijldansen.
Naast alle vrijwilligers zijn er ook stagiaires, die door middel van de activiteiten kennis en ervaring opdoen bij Prisma. Samen maken we er een prachtig seizoen van voor iedereen bij Prisma.

Deelnemen aan activiteiten
Wil je deelnemen aan één of meerdere activiteiten bij Prisma, dat kan! Met je Stadspas krijg je bovendien 50% korting op de kosten van de wekelijkse activiteiten. Bekijk de website: www.stichtingprisma.nl

Vrijwilliger vacatures
Wil je als vrijwilliger aan de slag bij Prisma? Dat kan, we zoeken altijd nieuwe mensen om ons team te versterken. Bekijk onze vacatures op onze website