Vrijwilligerswerk bij Prisma

Als vrijwilliger bij Prisma ben je van onschatbare waarde voor onze deelnemers! Met jouw inzet kunnen zij onder begeleiding leuke activiteiten ondernemen. Iets wat voor hen niet vanzelfsprekend is. Ook lever je een bijdrage aan de bestrijding van eenzaamheid onder de doelgroep en hun ontwikkeling. Maar werken als vrijwilliger bij Prisma is ook voor jezelf waardevol, omdat je volop mogelijkheden krijgt om jezelf te ontwikkelen. Je kunt ervaring opdoen met het omgaan met mensen met een (lichte) verstandelijke beperking of nieuwe vaardigheden aanleren op het gebied van werken met groepen, organiseren en begeleiden van activiteiten, coachen en 1 op 1 begeleiding.

Om als vrijwilliger bij Prisma aan de slag te gaan hoef je geen ervaring te hebben met mensen met een (lichte) verstandelijke beperking. Enthousiasme, geduld en inlevingsvermogen zijn vooral van belang. Prisma zorgt voor scholing om je inzicht te geven in het omgaan met mensen met een (lichte) verstandelijke beperking en biedt maandelijks intervisiebijeenkomsten aan om ervaring en kennis uit te wisselen met andere vrijwilligers. En natuurlijk kun je met vragen altijd terug vallen op de medewerkers van Prisma.

We hebben momenteel een aantal leuke vacatures. Staat jouw vacature er niet bij, maar wil je je toch graag inzetten voor Prisma? Laat het ons weten! Wij nemen dan contact met je op om jouw en onze mogelijkheden te bespreken.

Vacatures

Enthousiaste coaches gezocht

Jongerencoaches Zuidoost

Begeleider Kookclub Zuid

Coördinator bowlen Borchland

Sportieve begeleider Meet2Move

Lifeguard/zweminstructeur

Vrijwilligersorganisatie

Geen activiteiten gevonden

Helaas, er zijn geen activiteiten gevonden!