Support Prisma en word donateur!

Stichting Prisma biedt Amsterdammers met een verstandelijke beperking al meer dan 40 jaar passende vrijetijdsbesteding. Dat kan dankzij de inzet van meer dan 200 vrijwilligers. De gemeente Amsterdam vindt deze activiteiten van groot belang, maar heeft er geen geld meer voor beschikbaar. We moeten het nu hebben van Amsterdammers die inzien hoe belangrijk het is dat onze activiteiten voor langere tijd ondersteund worden. Want zonder jullie bijdrage kunnen we niet verder.

Met uw doorlopende machtiging kunnen we weer jaren verder

Stichting Prisma heeft dus geld nodig. Zo simpel is het. En jij kunt ons helpen. We zijn het meeste geholpen met een maandelijkse bijdrage, klein of groot. Dan is er continuïteit in wat wij Amsterdammers met een verstandelijke beperking kunnen bieden en kunnen we weer jaren verder.

Contact over donaties

Heb je andere ideeën hoe je Stichting Prisma kunt ondersteunen? Of wil je meer informatie over donaties? Neem dan contact op met Peter Swinkels, directeur van Stichting Prisma.