Doe mee met Prisma got Talent!

Kun jij goed playbacken, goochelen, jongleren, zingen of dansen?
Schrijf je dan in voor Prisma got Talent!
Eerst repeteer je drie avonden in de Kunstwerkplaats, op vrijdag 1 april, vrijdag 8 april en vrijdag 15 april. Op deze avonden werk je aan jouw skills, met  enorm enthousiaste vrijwilligers. Die zelf ervaring hebben met zingen, of dansen en weten wat het is om op een podium te staan. Zij helpen jou om jouw act tot een super-podium-act te maken! We beginnen de oefenavonden om 19.30 uur.

Na deze drie oefenavonden, is de Grande Finale en treed je op voor publiek.
Deze is finaleavond is op zaterdag 30 april, in Volta, een prachtige locatie in Amsterdam West. Iedereen is welkom om te komen kijken. Neem ook jouw vrienden, familie en buren mee.
De entree voor deze finaleavond is € 3,50 per persoon.
Deur open: 19.30 uur
Aanvang: 20.00
Einde 21.00 uur

Nieuwsgierig geworden en wil je meer informatie over Prisma Got Talent?
Neem contact met ons op, telefoonnummer: 020-8866260 of stuur een mail: info@stichtingprisma.nl
Of schrijf je in: Klik Hier
Voor deelname aan deze activiteit zijn kosten verbonden, die zijn € 65,00 per deelnemer.