Clubs en Cursussen seizoen 2019-2020

Clubs en Cursussen seizoen  2019-2020

De zomervakantie is er bijna. Daarom hebben de Prisma clubs en cursussen een zomerstop. Ook de vrijwilligers zijn even vrij. Na de zomerstop starten we in september weer met alle activiteiten. Bekijk ons aanbod op onze website www.stichtingprisma.nl/agenda. Bij elke activiteit vind je uitgebreide informatie. Aanmelden doe je door middel van het Aanmeldformulier op onze site. Dit formulier vind je onderaan elke activiteit.

Let op: heb je afgelopen jaar meegedaan aan een activiteit of meerde activiteiten van Prisma? Dan blijf je daarvoor ingeschreven staan.
Je hoeft je dus niet opnieuw aan te melden.
Heb je vragen hierover, dan kan je ons bellen op 020 88 66 260 of mailen via info@stichtingprisma.nl

Vanaf september hebben we nog plek bij een aantal wekelijkse activiteiten.
Bekijk deze op onze website:

Weet je nog niet zeker of je mee wilt doen met een wekelijkse activiteit?
Je gaat altijd eerst proefdraaien. Om te ervaren of je het leuk vindt. Na die keer beslis je of jij je definitief aanmeldt.

Naast alle informatie op onze website vindt, hebben we ook een poster gemaakt. Wil je deze ontvangen, laat het ons weten. Stuur dan even een mail naar info@stichtingprisma.nl
Of bel naar het kantoor: 020 8866260.

We sturen je de poster graag per post toe.

Laat een reactie achter