Zwemmen MarnixbadBen je enthousiast, bezit je een lifeguard diploma en sta je stevig in je schoenen? En wil je een bijdrage aan een heerlijk ontspannen zwemavond voor onze deelnemers? Word dan lifeguard bij recreatief zwemmen in het Marnix!

Wat ga je doen?

Elke maandagavond kunnen volwassenen met een (lichte) verstandelijke beperking recreatief zwemmen in Het Marnix Zwembad. Lekker baantjes trekken of een spelactiviteit doen met  de spelmaterialen die aanwezig zijn. Met eigen meegenomen muziek op de achtergrond is dat altijd een feestje! De groepen zijn klein om zoveel mogelijk aandacht te kunnen geven aan de deelnemers. Jij houdt gedurende de hele avond toezicht en grijpt in wanneer dat nodig is.

Wat verwachten we van je?

Je bent 23 jaar of ouder en in het bezit van een (geldig) lifeguard diploma waarmee je toezicht mag houden in het zwembad. Je kunt duidelijk communiceren en je grenzen aangeven. In overleg ontvang je een vergoeding voor dit werk.

Tijdsinvestering

Elke maandagavond van 18.30 uur tot 21.30 uur.

Wat heeft Prisma jou te bieden?

Je maakt deel uit van een enthousiast team van vrijwilligers, stagiaires en professionals. Je kunt rekenen op begeleiding, deskundigheidsbevordering op het gebied van omgaan met mensen met een verstandelijke beperking en intervisiebijeenkomsten. Bij vragen kun je altijd terugvallen op de activiteitencoördinator.

Aan de slag bij stichting Prisma

Nadat je je hebt aangemeld via iwillems@stichtingprisma.nl neemt de vrijwilligerscoördinator contact met je op voor een kennismakingsgesprek. Je ontvangt tijdens dit gesprek een introductiepakket. Om als vrijwilliger bij stichting Prisma aan de slag te gaan moet je een Verklaring omtrent Gedrag (VOG) overhandigen. De kosten hiervan worden vergoed. Na ondertekening van de vrijwilligersovereenkomst, waarin wederzijdse afspraken staan, kun je aan de slag!