wandelvakantieWil jij een enthousiaste groep deelnemers begeleiden en samen een heerlijke wandelweek beleven? Word dan begeleider van de wandelvakantie!

Lekker wandelen in de Belgische Ardennen! Het heuvelachtige landschap is daarvoor bij uitstek geschikt. Je maakt elke dag een prachtige wandeling. De rest van de week loop je na het ontbijt en de koffie meestal in 2 groepen een korte (5-7km) of een lange (10-15km) afstand. We starten vanuit het hotel, maar soms ga je met de busjes naar een andere plek. Zo kun je nog meer zien van de mooie omgeving. ’s Avonds is er een activiteitenprogramma met onder meer bingo en disco. Het mooie plaatsje Erezée is onze thuisbasis in deze vakantie. We hebben hotel La Petite Ourse de hele week voor onszelf. Je slaapt in een 2-persoonskamer. Je begeleidt een groepje deelnemers en ondersteunt de deelnemer waar dat nodig is. In de avonduren heb je iedere avond een bespreking met de andere vrijwilligers over het verloopt. Samen met de andere vrijwilligers draag je zorg voor het goed verlopen van de vakantie. Bij vragen kun je terugvallen op de organisatie.

Wat verwachten we van je?

Enthousiast, geduldig, kan goed overzicht bewaren. Je bent gemotiveerd er voor de deelnemers een onvergetelijke reis van te maken. Je hebt een geldig paspoort/Europese identiteitskaart nodig. Gezien de samenstelling van het team zoeken we iemand tussen de 25 en de 40 jaar oud.

Tijdsinvestering

Zaterdag 30 april t/m zaterdag 7 mei 2016. Op 25 april vindt er een informatie avond plaats om kennis te maken met de andere vrijwilligers en krijg je meer informatie over de deelnemers en de reis.

Wat heeft Prisma jou te bieden

Als vrijwilliger bij Prisma maak je deel uit van een enthousiast team van vrijwilligers, stagiaires en professionals. Je hebt bijzonder contact met bijzondere mensen. Je brengt een week in de schitterende natuur door samen met een groep enthousiaste wandelaars en draagt bij aan een heerlijke vakantie voor de deelnemers.

Aan de slag bij Prisma

Nadat je je hebt aangemeld via iwillems@stichtingprisma.nl neemt onze vrijwilligerscoördinator contact met je op voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek krijg je ook een introductiepakket waarin alle informatie staat over werken als vrijwilliger bij Prisma. Als vrijwilliger bij stichting Prisma moet je een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overhandigen. Na ondertekening van de vrijwilligersovereenkomst, waarin wederzijdse afspraken staan, kun je aan de slag!