Clubs & Cursussen in Amsterdam Nieuw-West

01 januari 2018

Amsterdam Nieuw-West

Gezellig samen eten en tips over leuke activiteiten in Nieuw West krijgen? Elke maand spreken we af in een Huis van de Wijk om samen te eten en ideeën uit te wisselen over activiteiten in jouw buurt.
Let op: het zijn het wisselende locaties, tijden en kosten .

Donderdag 19 juli Huis van de Wijk ’t Blommetje, Hoekenes 25,
Donderdag 23 augustus Huis van de Wijk ’t Blommetje, Hoekenes 25,
Donderdag 20 september Huis van de Wijk ’t Blommetje Hoekenes 25,
17.00 uur – 19.00 uur

Graag van te voren aanmelden, omdat we een beperkt aantal plaatsen aan tafel hebben.
Bel voor meer informatie: Stichting Prisma 020-8866260
Kosten: € 5,-
Spannend om alleen te gaan? Bel ons! Wij zoeken iemand die met je mee wil gaan!

Dinsdag,
18 september 2018

Huis van de Wijk Het Anker

Kom tot rust met yoga. Onder leiding van een professionele docent doe je yogaoefeningen op de mat of op een stoel. Yoga is goed voor soepele spieren, geeft je kracht en nieuwe energie. Ontspannen ga je weer naar huis!

Dinsdag,
18 september 2018

VSO De Heldring

Altijd al eens willen ervaren hoe het is om judo te krijgen van een echte judoka? Dit kan elke dinsdagmiddag op de VSO De Heldring*. Je leert spelenderwijs verschillende judotechnieken en hoe je met elkaar kan judoën. Respect voor elkaar en eerlijk met elkaar omgaan is erg belangrijk bij het judo.

Locatie:                                                                                                                         Burgemeester Eliasstraat 20                                                                                                                 1063 EW Amsterdam

* Deze activiteit is alleen bedoeld voor leerlingen van VSO De Heldring.

Donderdag,
27 september 2018

VSO De Heldring

Wil jij verschillende sporten leren kennen en leuke sport spelletjes doen? Ook nog iets leren over hoe je gezond en fit blijft? Dit kan bij de naschoolse sportles op De Heldring VSO*.  Elke donderdagmiddag ga je kennis maken met verschillende sporten en ontdek je welke sporten jij het leukste vindt. Je leert ook over hoe je gezond blijft en hoe je fitter wordt. Plezier in het sporten staat bij deze lessen voorop.Als extraatje nodigen we ook sportverenigingen in de buurt uit om een gastles te komen geven.

Locatie:Burgermeester Eliasstraat 20, 1063 EW Amsterdam.

* Deze activiteit is alleen bedoeld voor leerlingen van VSO De Heldring.