Uitstapjes najaar 2019

Prisma heeft de afgelopen maanden leuke, mooie en gezellige uitstapjes samengesteld. De uitstapjes staan gepland van augustus tot en met december 2019. In totaal zijn er 11 uitstapjes. Zo kan je mee naar de Fruittuinen van West, Artis Amsterdam, fotomuseum FOAM of in december naar Winter Efteling. Kortom veel afwisseling!
De uitstapjes vind je allemaal op onze website.
Ga naar onze website www.stichtingprisma.nl/agenda

Ook is er een prachtige poster gemaakt. Hier staan de uitstapjes op.
Rond 4 juli versturen we de Uitstapjes poster aan onze deelnemers. Heb je de poster niet ontvangen? Laat het ons even weten. Stuur een mail naar: info@stichtingprisma.nl. Of bel Prisma kantoor: 020 8866260. We sturen de poster graag per post naar je toe.

Hierbij de uitstapjes voor augustus en september 2019 uitgelicht:

Fruittuinen van West
De fruittuinen van West zijn een mooi stukje groen in Amsterdam. We lopen met een echte kenner door de boomgaard. Daar groeien meer dan 20 soorten fruit. We krijgen uitleg hoe je fruit moet plukken en wanneer fruit op zijn lekkerst is. Er lopen zelfs een paar varkens en een flink aantal kippen rond. In het gezellige café op het terrein drinken we na afloop van de rondleiding samen een drankje.
Ga jij mee?
WAAR: Amsterdam
WANNEER: vrijdag 30 augustus
TIJDSTIP: 15.00 uur – 17.30 uur
KOSTEN: € 16,50 /STADSPAS: € 8,25
INBEGREPEN: rondleiding en sapje
Dit uitstapje is niet geschikt voor mensen met een rolstoel, met een rollator of wandelstok.

Aanmelden via onze site

Beleef een dagje Artis
Ga mee en bezoek de oudste dierentuin van Nederland!
Artis ligt middenin Amsterdam. De dierentuin is zo groot, er valt altijd veel te zien. We bezoeken de roofdieren, de olifanten en de giraffen. Ook lopen we door de tropische vlindertuin en bezoeken we de apen. Natuurlijk slaan we het aquarium met de vissen niet over.

WAAR: Artis in Amsterdam
WANNEER: vrijdag 13 september
TIJDSTIP: 11.00 uur – 15.30 uur
KOSTEN: € 16,50 per persoon
STADSPAS € 8,25 per persoon
INBEGREPEN: Entree Artis, lunch en een drankje
Dit uitstapje is geschikt voor mensen in een rolstoel, met een rollator of wandelstok

Aanmelden via onze site

Nederland vanuit de lucht in 5D
Voel je even toerist in eigen land bij ‘This is Holland’. Ontdek en beleef Nederland! Ervaar een vliegervaring langs vele bijzondere locaties van Nederland. Zoals de Zaanse Schans, de Veluwe en de Amsterdamse grachten. Met effecten als wind, nevel en geuren lijkt het echt alsof je door de lucht vliegt, dijken overstijgt en stormen doorstaat.
De totale Experience duurt ongeveer 1 uur en bestaat uit 4 onderdelen.
Met als hoogtepunt de 5D Flight Experience.

WAAR: Amsterdam
WANNEER: zondag 29 september
TIJDSTIP: 14.00 uur – 16.30 uur
KOSTEN: € 22,50 per persoon