Uitstapje Walibi terugblik

Perfect pretpark-weer tijdens uitstapje Walibi

Op vrijdag 14 juni was het uitstapje naar Walibi. Het was precies het goede weer om naar een pretpark te gaan. De vier vrijwilligers, Jeran, Nils, Lotte en Casper gingen samen met veertien deelnemers op stap.
Het groepje vertrok rond negen uur met twee busjes vanuit Amsterdam naar Walibi! Walibi is het pretpark met de stoerste achtbanen, dus voor echte durfals. Bijna alle achtbanen hebben ze bezocht. Voor degene die dat allemaal te spannend vinden, zijn er ook andere minder enge en hoge attracties. Zo is er een wildwaterbaan. Of kan je in het treintje plaatsnemen en over het park rijden. Natuurlijk hebben ze samen veel gelachen. Tussen al die achtbanen door moest er ook worden gegeten en hebben ze genoten van een lekkere lunch. Aan het einde van middag werden er nog wat souvenirs gekocht, als herinnering aan een erg leuke dag. Uiteindelijk stapten alle deelnemers weer moe in het busje, terug naar Amsterdam.

Klik hier voor filmpje van de durfals >>Walibi 2019

Dank aan de fantastische vrijwilligers die er samen een prachtige en ontspannen dag van hebben gemaakt.