Voor het nieuwe seizoen, 2017-2018, werken we weer samen met Stadspas. Voor Prisma activiteiten binnen Amsterdam geeft de Stadspas, met groene stip, recht op 50% korting op clubs en cursussen, maar ook op Uitstapjes. Echter met een maximum van € 100,- korting per activiteit.

Voorbeeld: De korting is met een maximum van € 100,- per activiteitJe doet mee aan Kook  & Eetclub Zuid. Normaal kost dat € 375,-,
met je Stadspas ontvang je € 100,- korting.
Dus kost het € 275,-.
Belangrijk voor jou om te weten:
Je hebt een Stadspas met groene stip. ( Stadspas met blauwe ruit? Helaas dan kom je niet in aanmerking voor korting)
Je krijgt eerst een factuur met het volledige bedrag.
Je betaalt eerst het totale bedrag.
Na controle, of je stadspas geldig is, verrekenen we dit met de stadspas korting ( afhankelijk van de activiteit krijg je maximaal € 100,- korting).
Binnen 6 weken krijg je de korting teruggestort.

Op deze pagina vind je meer informatie over hoe je in aanmerking kunt komen voor de korting met je Stadspas.

Stap 1

Om te beginnen moet je een Stadspas hebben met een groene stip
Heb jij GEEN Stadspas?
Dan kan je op de website van de Gemeente Amsterdam checken of je recht hebt op een Stadspas. >> Link naar de website

Stap 2
Heb jij een geldige Stadspas? Dan kom je in aanmerking voor korting. Die korting geldt voor onderstaande activiteiten:

Voor welke activiteiten geldt de Stadspas korting

Prisma Uitstapjes in Amsterdam Fitness Special Olympics Zwemmen Toneelspelen
Aquafitness Koken Noord en Zuid Stijldansen Zwemmen Agobad
Bowlen Borchland Koor Toneelspelen Zwemmen Marnixbad
Duiken Prisma Muziek Woensdag Johanna’s

Stap 3
Ga naar de website van Prisma en bekijk het aanbod.  >> Bekijk hier de activiteiten

Stap 4
Kies een activiteit waarvoor jij je wilt aanmelden. Meld je aan via het aanmeldformulier dat bij de activiteit staat. Ten slotte vul je ook jouw Stadspasnummer in.

Stap 5

Naast je Stadspasnummer stuur je Prisma een kopie van de voorkant en de achterkant van je stadspas.
Stuur je kopie per post aan:
Prisma
Zwanenburgwal 206
1011 JH Amsterdam

Of
* Mail je kopie aan: info@stichtingprisma.nl
Zet in het onderwerp van de mail jouw voornaam en achternaam.

Kom je er niet uit?
We helpen je graag verder!
Neem contact met ons op 020-8866260