Stichting Prisma is een vrijwilligers gedreven organisatie die (vrije)-tijdsbesteding organiseert voor Amsterdammers met een verstandelijke beperking. Zij is daarbij o.a. actief op het gebied van sportstimulering.
Vind jij het leuk om jongeren te motiveren voor sport? Dan is dit jouw plek!

Per 10 januari 2017 is Prisma op zoek naar een sportdocent (ALO) voor de dinsdag- en donderdagmiddag van 14:15 – 17:15 uur.

Prisma organiseert in samenwerking met zorginstelling Philadelphia op meerdere dagen in de week naschoolse activiteiten, op een Voortgezet Speciaal Onderwijs (VSO) school in Amsterdam Zuid. Het aanbod richt zich op jongeren met een verstandelijke beperking, in de leeftijd van
12 t/m 20 jaar. Het activiteiten aanbod bestaat uit dans-, sport-, gezondheids- en kunstlessen, waarbij iedere leerling wekelijks deelneemt aan een zelf gekozen activiteit.

De lessen worden gegeven door vakdocenten en ondersteund door stagiaires en professionals uit het werkveld. Als docent sport begeleid je wekelijks op beide dagen een vaste groep jongeren.
Je verzorgt in blokken van een aantal weken een gevarieerd sportprogramma aangepast op het niveau van de deelnemers.

Wat vragen wij?

• Afgeronde opleiding ALO
  • Enthousiasme voor de doelgroep
  • Ervaring met de doelgroep is een pré
  • Doelgerichte sportprogramma’s kunnen ontwikkelen aangepast op de doelgroep
  • Aansturen en begeleiden van stagiaires
  • ZZP

Wat bieden wij?
Een uitdagende functie binnen een gevarieerd en gezellig team van professionals uit het werkveld.
De mogelijkheid om je verder te ontwikkelen en genoeg ruimte voor eigen inbreng en ideeën. Jaarlijks worden er verschillende bijeenkomsten en trainingen georganiseerd m.b.t. de omgang met de doelgroep. De vergoeding is per uur en wordt in overleg bepaald.

Solliciteren?
Wil jij graag de nieuwe sportdocent worden bij de NSA+? Stuur dan je motivatie en cv z.s.m. naar info@stichtingprisma.nl

Vragen?
Voor vragen kun je contact opnemen met Stichting Prisma, Tel: 020-8866260 of een e-mail sturen naar info@stichtingprisma.nl