Prisma update Coronavirus; aanscherping maatregelen

Ook naschoolse activiteiten afgelast.

Gistermiddag zijn de aangescherpte maatregelen ingesteld. Dat betekent dat scholen vanaf maandag 16 maart tot en met maandag 6 april gesloten zijn.
Hierdoor komen naast alle activiteiten die donderdag 12 maart al werden afgelast door Prisma, ook alle naschoolse activiteiten van Prisma komen te vervallen.
De andere groepsactiviteiten (clubs & cursussen, stamtafels en Buren!groepen) waren eerder al afgelast. Prisma heeft dusgeen enkele groepsactiviteit tot en met maandag 6 april of zoveel langer als het advies van het RIVM aangeeft.

Individuele afspraken per telefoon

• 1 op 1 afspraken met deelnemers of vrijwilligers kunnen doorgaan per telefoon of via Skype
  • Ook overleg met netwerkpartners gaat telefonisch of via Skype.

Doel van deze maatregelen is om de verspreiding van het Coronavirus zoveel mogelijk te beperken.

Vervoer
Voor degene die met Groepsvervoer naar Prisma activiteiten gaan; al het Groepsvervoer voor onze deelnemers is geannuleerd.
Regelt de familie of begeleider individueel vervoer voor de deelnemer naar de Prisma activiteit, dan moeten zij het vervoer annuleren.

Bij uitstapjes die worden afgelast in verband met de Corona epidemie ontvangen de deelnemers het volledige deelnamegeld retour.
Bij clubs of cursussen worden de uitgevallen lessen verrekend met het inschrijvingsgeld voor het komend seizoen.

Vragen
Heb je vragen, wil je meer informatie, dan kan je ons bereiken
bij Prisma op 020 8866260 of per mail:
info@stichtingprisma.nl