Doe mee met Prisma online! Dansen, kletsen en een quiz spelen!

Doe mee met Prisma online!  Dansen, kletsen en een quiz spelen!

Met Prisma blijf je actief! De komende weken bedenken we bij Prisma weer allemaal mooie activiteiten die we samen met jullie, de deelnemers en ook vrijwilligers, kunnen doen maar dan online. Zoals sporten, yoga, bingo spelen, een quiz of je met ZOOM meenemen op een wandeling door Amsterdam. Je doet mee vanuit je eigen woonkamer met je laptop of mobiel.

Doe mee!
Op dinsdag 8 december van 17.00 tot 17.45 uur (van 5 tot kwart voor 6) geeft Sanna ZUMBA les. Lekker bewegen, dansen en plezier hebben. Gewoon online. Kom uit je luie stoel. Doe je sportkleren aan en doe mee!
Kijk op onze site op Agenda

Op woensdagmiddag 9 december om 17.00 uur  (om 5 uur in de middag) de Prisma Friends, een hang-out voor de deelnemers van 18 tot 31 jaar, natuurlijk ook via ZOOM. We praten over vanalles. De plannen voor het weekend, leuke recepten en het nieuws. Net wat jou bezighoudt.
Kijk ook op onze site op: Agenda

Op donderdag 10 december eindelijk de Prisma December Quiz! We hebben er allemaal naar uitgekeken. De quiz spelen we van 16.00 tot 17.30 uur ( van 4 uur tot half 6). Samen met participatiecoaches Robbie en Olga. Ze hebben allemaal leuke quiz-vragen bedacht, over Sinterklaas, kerst en Prisma. Doe mee!
Kijk op onze Agenda voor meer informatie

ZOOM
Hier vind je de instructie hoe je ZOOM op je laptop, tablet of telefoon kunt zetten >>> ZOOM met Prisma
Heb je nog nooit met ZOOM gewerkt en kom je er niet uit? We helpen je graag. Laat het ons weten.

Wil je meedoen? Wil je erbij zijn?
Laat het ons even weten: bel of app jouw contactpersoon bij Prisma
Check hier wie je kunt bellen of appen uit jouw stadsdeel om je aan te melden: >>>Team Prisma