Finale van Prisma Got Talent zaterdag 9 juni

Na vier avonden hard werken, liedjes uitzoeken, acts bedenken en zingen is het zaterdag 9 juni zover:
De Finale van Prisma Got Talent!
De negen artiesten hebben samen met de vrijwilligers een afwisselende show gemaakt.
We verklappen alvast een paar van de liedjes en acts die er te zien zijn. Er is een mooi duet uit Grease met lekker moves. Je kunt lekker mee rappen en dansen met Dr Dré en Snoop Dogg. Er is een smartlap van Dana Winner, vol overgave gezongen. En Britney Spears komt optreden. Kortom, veel variatie in muziekstijlen en optredens.

Samenwerken en voorbereiden
Een groot aantal deelnemers hadden bij de eerste repetitie al bedacht welk liedje ze wilden gaan zingen. Een aantal niet. Samen met de vrijwilligers Jeran, Jorinde, Arne en Carolien hebben ze gezocht naar welk liedje bij hen past en van welke muziek ze houden. Dat bracht hele leuke gesprekken. En natuurlijk werd er lekker gedanst en gelachen tijdens de repetities.

Ze hebben nog één repetitie te gaan voordat de Finale is. Vrijdag 1 juni oefenen ze met de kostuums, de kleding waarin ze gaan optreden. Alle vrijwilligers hebben daarbij een belangrijke rol. De deelnemers laten genieten op het podium tijdens hun act. Maar vooral is het belangrijk dat ze meegeven dat iedereen straalt als een ster!

Extra Hulp gezocht
Wil je als vrijwilliger helpen bij de Finale van Prisma Got Talent op zaterdag 9 juni?
We zoeken nog vrijwilligers die helpen met de zaal inrichten, de ontvangst en achter de bar.
Heb je vanaf 12 uur tot 16.30 tijd om te helpen? Laat het weten, graag mailen aan Annemieke Baauw: abaauw@stichtingprisma.nl

Flyer Finale van Prisma Got Talent

Flyer Prisma Got Talent

Reserveren
Wil je komen kijken als publiek zaterdag 9 juni?
Hoe laat: inloop: 14.00 uur
Optredens: vanaf 14.30 uur tot 16.00 uur
Locatie: Amsta Karaad De Kleine Johannes
Adres: Overtoom 363 Amsterdam West.

Graag even reserveren als je wilt komen kijken: info@stichtingprisma.nl

Tot zaterdag 9 juni!

Laat een reactie achter