Zwemmen Marnixbad 2e uur

maandag
1 november 2021

Marnixbad

Wil je zwemmen in een gezellige club? Op dit uur, van 20.00 -21.00 uur verdelen we het bad in twee delen. Je kunt baantjes zwemmen aan de ene kant van het bad. Of lekker met allerlei materialen als ballen, spelletjes doen in het andere deel van het bad. je zwemt onder begeleiding van een zweminstructeur en een team vrijwilligers.

Op dit uur hebben we nog plek voor 7 mensen. Aanmelden doe je via het formulier van Prisma. Wil je eerst komen proefzwemmen, dat kan altijd. Neem contact op met Prisma, mail:
info@stichtingprisma.nl
Nieuwe deelnemers starten in oktober 2021
Belangrijk:
Voor al onze deelnemers en vrijwilligers geldt, je komt NIET zwemmen als je
* je ziek voelt
* hoofdpijn hebt
* last hebt van hoesten en/of koorts

Inschrijven

Wil je je inschrijven voor deze activiteit, vul dan onderstaande velden zo volledig mogelijk in en verzend het formulier aan ons. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om de inschrijving te bevestigen.

• Persoonlijke Gegevens

• Stadspas

• Stuur ons ook een kopie van de voor- en achterkant van jouw stadspas. Dat kan er post of per mail: info@stichtingprisma.nl
  • Heb je een bewindvoerder?

• Algemene voorwaarden

• Betalingswijze