Toneelspelen

woensdag
22 september 2021

Tugela85

Stap eens in de huid van een ander. Samen met een klein clubje van deelnemers ga je samen met de docenten korte oprdrachten doen. Denk aan improviseren met een clownsneus. Of speel je een keer een scene heel boos en andere andere keer de scene heel blij. Door het spelen en oefenen onstaan de leukste scènes. Het maakt niet uit of je wel of geen ervaring hebt.  Uiteindelijk werken we toe naar een voorstelling. Die willen we spelen voor publiek, voor de zomerstop 2022.

We organiseren deze activiteit volgens de richtlijnen van het RIVM.
Belangrijk:
Voor al onze deelnemers en vrijwilligers geldt:
* Voel je je ziek, heb je hoofdpijn, last van hoesten en/of koorts dan kom je niet naar de activiteit.

Voor deze activiteit is er een wachtlijst.

Inschrijven

Wil je je inschrijven voor deze activiteit, vul dan onderstaande velden zo volledig mogelijk in en verzend het formulier aan ons. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om de inschrijving te bevestigen.

• Persoonlijke Gegevens

• Stadspas

• Stuur ons ook een kopie van de voor- en achterkant van jouw stadspas. Dat kan er post of per mail: info@stichtingprisma.nl
  • Heb je een bewindvoerder?

• Algemene voorwaarden

• Betalingswijze