Stijldansen

woensdag
29 maart 2023

Antoniushuis

Stijldansen voor jong en oud! Bij stijldansen dans je samen met een partner en leer je de Quickstep, de Chachacha en nog veel meer andere…

Stijldansen voor jong en oud!
Bij stijldansen dans je samen met een partner en leer je de Quickstep, de Chachacha en nog veel meer andere danssoorten. Ook leer je hoe je je danspartner moet begeleiden op de dansvloer. De lessen worden gegeven door een professionele docent en begeleid door vaardige vrijwilligers. Naast de les is er gelegenheid om andere mensen te ontmoeten en gezellig iets te drinken. Als je zin hebt om een proefles bij te wonen, meld je aan.

Je betaalt €250,- voor het hele seizoen. Dat zijn 31 lessen. Deze vinden plaats tussen 20 september en 29 mei. Elke week op woensdagavond. Behalve in de schoolvakanties en feestdagen. Als je elke week komt is het € 8,06 per les. Het is niet mogelijk om per les te betalen. Als je later instroomt betaal je de resterende lessen tot het einde van het seizoen.
Heb je een stadspas met groene stip? Dan krijg je op de cursus stijldansen 100,- korting. Vul bij het aanmeldformulier je pasnummer in.Dat hebben we nodig om de korting te activeren.

We hebben nog plaats voor 5 deelnemers dus je kunt je nog inschrijven! Wil je eerst een keertje proberen, dat kan. Stuur dan een mail naar: info@stichtingprisma.nl

Belangrijk:
Voor al onze deelnemers en vrijwilligers geldt: We volgende de huidige maatregelen en richtlijnen van het RIVM-Rijksoverheid.

Inschrijven

Wil je je inschrijven voor deze activiteit, vul dan onderstaande velden zo volledig mogelijk in en verzend het formulier aan ons. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om de inschrijving te bevestigen.