Stijldansen

woensdag
22 september 2021

Antoniushuis

Stijldansen voor jong en oud! Bij stijldansen dans je samen met een partner en leer je de Quickstep, de Chacha en nog veel meer andere dansen. Bovendien leer je…

Stijldansen voor jong en oud!
Bij stijldansen dans je samen met een partner en leer je de Quickstep, de Chacha en nog veel meer andere dansen. Bovendien leer je hoe je je danspartner moet begeleiden op de dansvloer. De lessen worden gegeven door een professionele docent en begeleid door vaardige vrijwilligers. Naast de les is er gelegenheid om anderen te ontmoeten en gezellig iets te drinken. Als je zin hebt om een proefles bij te wonen, meld je aan.

De belangrijkse regels die gelden voor het Prisma Stijldansen zijn:

• De dansers houden afstand van de docent en na de les ook afstand van elkaar.

• Binnen geldt voor alle leeftijden dat dansen in groepen mag. Hiervoor geldt geen maximum aantal meer mits de 1,5 meter afstand gewaarborgd kan worden.

• Groepslessen voor iedereen zijn toegestaan. Dansers hoeven geen 1,5 meter afstand van elkaar te houden als dat nodig is voor uitvoeren van de dans; Dit impliceert dat indien het niet (strikt) noodzakelijk is om te wisselen van danspartner er gedanst wordt met een vaste danspartner;

• Reserveren, registratie en gezondheidscheck zijn verplicht

• Voel je je ziek, heb je last van hoofdpijn of koorts, dan kom je NIET naar het Stijldansen

Inschrijven

Wil je je inschrijven voor deze activiteit, vul dan onderstaande velden zo volledig mogelijk in en verzend het formulier aan ons. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om de inschrijving te bevestigen.

• Persoonlijke Gegevens

• Stadspas

• Stuur ons ook een kopie van de voor- en achterkant van jouw stadspas. Dat kan er post of per mail: info@stichtingprisma.nl
  • Heb je een bewindvoerder?

• Algemene voorwaarden

• Betalingswijze