‘Zwemmen in het Marnixbad is gezellig’

Iedere maandagavond is het gezellig in het Marnixbad. Een groep enthousiaste deelnemers en vrijwilligers zwemt op leuke muziek. De deelnemers en vrijwilligers maken er elke week weer een feestje van.

Koen Zengerink (vrijwilliger) is in het dagelijks leven Storemanager en begeleidt het zwemmen met veel enthousiasme. “Er wordt met de bal gespeeld, een gezellig praatje gemaakt, even gesnorkeld of gegymnastiekt op muziek.”

Marleen Verdonk (deelneemster) trekt altijd baantjes. Overdag werkt ze in een viltartelier. Ze gaat ook mee met de bingoboot en naar de Winter Efteling. Ze heeft een vriend van haar, Wouter de Wit, meegekregen naar het zwemmen. Marleen heeft veel vrienden en houdt van gezelligheid.

Wouter de Wit (deelnemer) gaat al een jaar zwemmen. Op maandag werkt hij eerst als papierprikker, dan gaat hij in de stad wat eten en daarna met het openbaar vervoer naar het zwemmen. Hij speelt graag met de bal en praat na het zwemmen soms nog na met andere deelnemers.

Deelnemers komen zelfstandig of met groepsvervoer en onder begeleiding naar het zwemmen. Er worden verschillende spellen in het water gedaan op vrolijke muziek, maar baantjes trekken kan ook. Het water is heerlijk warm wat goed is voor je spieren.
Er wordt op maandagavond in twee groepen gezwommen.
Van 19.00-19.50 uur en de tweede groep van 20.00 -20.50 uur.
Wil je ook zwemmen in het Marnixbad? Meer informatie vind je op onze website
Of stel je vraag per mail: info@stichtingprisma.nl