Prisma: Prisma Got Talent!Wil jij onze deelnemers helpen met oefenen zodat ze straks een spetterend optreden kunnen geven? Word dan begeleider bij Prisma Got Talent!

April staat in het teken van Prisma got Talent. Deelnemers kunnen zingen, playbacken, dansen, goochelen, jongleren en nog veel meer. Je helpt de deelnemers om zich voor te bereiden op hun optreden. Drie avonden wordt er geoefend in Amsterdam Zuid. Deelnemers kiezen zelf wat ze willen doen, jij ondersteunt iemand waar dat nodig is. Je oefent drie avonden met elkaar. Op 30 april vindt overdag de generale repetitie plaats. Daarna eet je met elkaar en om 20.00 gaat de show beginnen!

Wat verwachten we van je?

Je bent 21 jaar of ouder, enthousiast en je legt de focus op de mogelijkheden van de deelnemers. Als je zelf over een bijzonder talent beschikt is dat extra leuk!

Tijdsinvestering

Vrijdag 1, 8 en 15 april oefenavond bij de Kunstwerkplaats (Zuid) 19.30-22.00 uur

30 april finale avond (Volta, Houtmankade Amsterdam West) Verzamelen 12.30 uur. Repeteren, generale repetitie, eten. Zaal open 19.30, uitvoering van 20.00-22.30 uur.

Wat heeft Prisma jou te bieden?

Als vrijwilliger bij Prisma maak je deel uit van een enthousiast team van vrijwilligers, stagiaires en professionals. Je kunt rekenen op intervisiebijeenkomsten en deskundigheidsbevordering. Bij vragen kun je altijd terugvallen op de activiteitencoördinator en de vrijwilligerscoördinator. Reiskosten en andere onkosten worden in overleg vergoed.

Je begeleidt enthousiaste deelnemers die heel blij zijn met jouw ondersteuning. Je leert bijzondere mensen kennen en draagt bij aan een gezellige tijd voor de deelnemers. Je leert nieuwe mensen kennen en krijgt mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen wat betreft omgaan met onze doelgroep, organiseren en improviseren en groeps- en 1 op 1 begeleiding.

Aan de slag bij Prisma

Nadat je je hebt aangemeld via vrijwilliger@stichtingprisma.nl neemt onze vrijwilligerscoördinator contact met je op voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek krijg je ook een introductiepakket waarin alle informatie staat over werken als vrijwilliger bij Prisma. Als vrijwilliger bij stichting Prisma moet je een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overhandigen. Na ondertekening van de vrijwilligersovereenkomst, waarin wederzijdse afspraken staan, kun je aan de slag!