zwemmenWil je je graag inzetten voor volwassenen met een (lichte) verstandelijke beperking? En houd je van zwemmen en ben je enthousiast? Dan zoeken we jou!

De maandagavond staat Het Marnix zwembad in het teken van recreatief zwemmen. Het is voor deelnemers die baantjes willen zwemmen en hierbij aanwijzingen willen krijgen. Ook kan er gebruik worden gemaakt van de spelmaterialen die aanwezig zijn. Recreatief zwemmen op de maandagavond is van 18:45 – 21:30 uur. Je werkt samen met een enthousiast team van vrijwilligers en draagt met elkaar zorg voor een gezellige ontspannen zwemavond.

We zoeken jou!
Want jij houdt van gezelligheid en vindt het leuk om anderen te motiveren en op een leuke manier met bewegen bezig te zijn. In september 2016 start het nieuwe seizoen. Het zwemseizoen bestaat uit 30 lessen in een jaar.

Wat verwachten we van je?

• Enthousiasme om je in te zetten voor onze doelgroep
  • Ervaring met de doelgroep is fijn, maar is geen vereiste
  • Leeftijd minimaal 21 jaar
  • Minimaal zwemdiploma A
  • Bij het zwemmen hoort ook het ontvangen van de deelnemers en hen na les de naar het vervoer (busjes) begeleiden. Dit doe je in overleg met de vrijwillig coördinator.

Wat heeft de organisatie jou te bieden?

We bieden enthousiaste deelnemers en een gezellig team om mee samen te werken. Vanuit Prisma krijg je een training en begeleiding op het vlak van omgang met mensen met een (lichte) verstandelijke beperking. In overleg is reiskostenvergoeding mogelijk.

Je bent het vaste gezicht voor de deelnemers die er iedere week weer naar uitkijken om te komen zwemmen. Je krijgt daar van hen een enorme waardering voor terug! Daarnaast leer je nieuwe mensen kennen die net als jij de doelgroep een warm hart toedragen en draag je bij aan een fijne zwemavond voor de deelnemers.

Aan de slag bij Prisma!

Meld je aan bij onze vrijwilligerscoördinator Irene Willems via iwillems@stichtingprisma.nl Zij neemt contact met je op voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek krijg je ook een introductiepakket waarin alle informatie staat over werken als vrijwilliger bij Prisma. Als vrijwilliger bij stichting Prisma moet je een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overhandigen. Na ondertekening van de vrijwilligersovereenkomst, waarin wederzijdse afspraken staan, kun je aan de slag!