Communicatie-J10-homepageWeet jij alles van communicatie en wil je deze kennis graag op een leuke en nuttige manier inzetten? Word dan onze nieuwe communicatie expert!

De vrijwilliger communicatie werkt samen met de productiemedewerker die communicatie in haar pakket heeft. Zij draagt vooral zorg voor de productie, jij:

• Schrijft, beoordeelt en redigeert teksten bestemd voor in- en externe doeleinden;
  • Produceert audiovisuele items voor website etc.
  • Draagt zorg voor ontwikkelen en realiseren van informatiemateriaal, zoals folders en andere media;
  • Ondersteunt en adviseert medewerkers met betrekking tot communicatie.
  • Bewaakt de actualiteit van de informatie op de website en sociale media zoals Facebook en Twitter
  • Levert een bijdrage aan de organisatie van informatie-en voorlichtingsbijeenkomsten

Wat verwachten we van je?

Bij voorkeur heb je een opleiding gedaan op het gebied van communicatie en/of ruime relevante werkervaring. Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en je bent ervaren in het schrijven van (publieksgerichte) teksten. Je bent creatief, enthousiast en hebt verstand van en ervaring met social media en (het beheren van websites). Ervaring met wordpress is wenselijk.

Tijdsinvestering

Bij voorkeur ben je 2 dagen per week beschikbaar. Meer mag natuurlijk ook.

Wat heeft Prisma jou te bieden

Je wordt onderdeel van een enthousiast team van professionals, vrijwilligers en stagiaires en speelt een belangrijke rol op het gebied van communicatie voor de organisatie. Er is ruimte voor eigen ideeën en ontwikkeling binnen jouw vakgebied. Verder krijg je onkostenvergoeding (voor uitvoering werkzaamheden, in overleg), gebruik mobiele telefoon Prisma, reiskostenvergoeding woon-werkverkeer indien er gereisd wordt met openbaar vervoer (vast bedrag per maand) en in overleg training/deskundigheidsbevordering

Als communicatie medewerker lever je een belangrijke bijdrage op het gebied van communicatie. Dankzij jou wordt ons aanbod goed onder de aandacht gebracht bij verschillende partijen. Samen met een enthousiaste collega draag je zorg voor alles wat betreft communicatie. Je werkt samen met enthousiaste collega’s die zich volledig inzetten voor de doelgroep.

Aan de slag bij Prisma

Graag ontvangen we een korte motivatie en je cv via iwillems@stichtingprisma.nl Indien je opleiding/ervaring voldoende aansluit nodigen we je uit voor een kennismakingsgesprek. Als vrijwilliger bij stichting Prisma moet je een Verklaring omtrent Gedrag (VOG) overhandigen. Dit is kosteloos voor jou als vrijwilliger. Na ondertekening van de vrijwilligersovereenkomst, waarin wederzijdse afspraken staan, kun je aan de slag!