Clubs & Cursussen in Amsterdam Zuid

11 september 2018

Amsterdam Zuid
Alphons Laudy VSO ZUID

Vind jij dansen ook leuk ?                                                                                                 Kom dan elke dinsdagmiddag naar de dansles op de VSO Alphons Laudy school*.                   Dit is een laagdrempelige dansles waarbij je kennis maakt met verschillende soorten muziek. Zoals Streetdance ,R&B en Hip Hop. Je leert pasjes en gaat ook aan de slag met het oefenen voor een optreden.

Locatie:                                                                                                                         Van Nijenrodeweg 648 1082 HZ Amsterdam Zuid

* Deze activiteit is alleen voor de leerlingen van de VSO Alphons Laudy.

Inschrijven >
Dinsdag,
11 september 2018

Amsterdam Zuid
Alphons Laudy VSO ZUID

Ben jij creatief of vind je het gewoon leuk om met je handen te werken? Kom dan elke dinsdagmiddag naar de kunstles.*                                                                                       We werken met verschillende materialen zoals klei, verf, karton en papier maché.             Samen maken we mooie kunstwerken die we natuurlijk ook tentoonstellen.

Locatie:                                                                                                                         Van Nijenrodeweg 648                                                                                                      1082 HZ Amsterdam Zuid

* Deze activiteit is alleen bedoeld voor leerlingen van de VSO Alphons Laudy.

Inschrijven >