Clubs & Cursussen in Amsterdam Oost

07 mei 2017

Amsterdam Oost

Gezellig samen eten en tips over leuke activiteiten in Oost krijgen. Elke maand spreken we af in een Huis van de Wijk om samen te eten en ideëen uit te wisselen over activiteiten in jouw buurt. Vind je het spannend om alleen te gaan naar de Stamtafel? Bel ons. We denken graag mee over een oplossing.

Graag van te voren aanmelden in verband met het beperkte aantal plaatsen aan tafel.
Bel voor meer informatie: Stichting Prisma 020-8866260 of stuur een e-mail naar info@stichtingprisma.nl.

Dinsdag,
01 september 2017

A-TEAM Jeugd voetbal team 13 t/m 18 jaar

Wilt uw zoon\dochter graag voetballen bij een vereniging? Meld hem\haar dan aan als lid van VV CTO ’70 !

De trainingen zullen elke dinsdag plaatsvinden van 16.00 tot 17.00 op sportpark de Hoop, Biesbosch 39 in Duivendrecht.

Voorlopig zal er vanaf september t/m half december 2017 naast de trainingen in principe elke 2e zaterdag van de maand in een friends league kleine, vriendschappelijke toermooitjes gespeeld worden met enkele andere verenigingen uit de omgeving.

Bij voldoende aanmeldingen, minimaal 10 Spelers, zal het team vanaf begin 2018 in een reguliere competitie van de KNVB ingedeeld worden en dan op de zaterdagen officiele wedstrijden gaan spelen tegen andere A-jeugdteams. Een aanvullende voorwaarden is dat er dan ook goede begeleiding voor het team beschikbaar is.

De Contributie bij vv CTO ’70 voor het seizoen 2017 /2018 bedraagt:

12 en 13 jaar € 163,-

14 en 15 jaar € 168,-

16 en 17 jaar € 183,-

18+  € 245,-

Nieuwe leden en leden die via een automatische incasso betalen, krijgen een korting van € 10.-voor de contributie kan men in aanmerking komen voor een bijdrage van het jeugd sportfonds!Wedstrijdkleding wordt via de vereninging beschikbaar gesteld en kost €25.- per seizoen.

01 september 2017

De Participatiecoach

Meedoen aan een activiteit in de eigen wijk? Gebruik maken van een voorziening dicht in de buurt? Maar je weet niet goed hoe? Dan is de participatiecoach van Prisma het eerste aanspreekpunt en de verbindende schakel.

De participatiecoach helpt ook bij het vinden van een passende Prisma-activiteit.

Wil je meer informatie, neem contact op met Stichting Prisma en vraag naar Frederike de Vries.

Telefoonnummer 020-8866260 Of stuur een mail naar: info@stichtingprisma.nl.

Woensdag,
06 september 2017

Amsterdam Oost

Wil je werken aan je conditie, afvallen of met gewichten trainen? Dan is fitness vast iets voor jou! Je sport samen in een groep onder begeleiding van een personal trainer van Life & Kicking. Deze trainer begeleid je bij verschillende oefeningen. We doen ook regelmatige leuke groepstrainingen in circuit vorm, waarbij je je armen, benen, buik en rug traint.