Clubs & Cursussen in Amsterdam Noord

Zondag,
01 februari 2017

Huis van de Wijk De Evenaar

Gezellig samen eten op Zondag bij Huis van de Wijk Waterlandplein.

Op zondag 18 maart worden er weer oudhollandse spelletjes gespeeld en gegeten.

Iedereen is van harte welkom om spelletjes te komen spelen. We starten met de spelletjes om 15.00 uur en stoppen rond 16.15 uur. Het keukenteam maakt een heerlijke maaltijd voor na de spelletjes voor €2.-

Het wordt heel gezellig met elkaar! We hebben er zin in.

Graag even aanmelden als je wilt mee-eten.

Locatie: Huis van de Wijk Waterlandplein
Adres: Waterlandplein 302

Spelletjes en eten: 15.00 tot 17.00 uur

Spelletjes spelen: gratis

Kosten voor het eten: 2 euro per persoon.

De volgende keer is: Zondag 15 april tussen 15.00 en 17.00 uur.

Aanmelden kan bij Vera Slop: 06 11261004 (voicemail inspreken met naam)             of via email: vslop@stichtingprisma.nl

Heb je vragen of wil je informatie, laat het weten!

Met vriendelijke groet,

Vera Slop en Ernst Knuit (Stichting Prisma)                                                         Willemijn Riedijk (Civic)

10 juli 2017

Amsterdam Noord

Gezellig samen eten en tips over leuke activiteiten in Noord krijgen. Elke maand spreken we af in een Huis van de Wijk om samen te eten en ideeen uit te wisselen over activiteiten bij jou in de buurt. Je bent van Harte welkom op :

Let op: het zijn het wisselende locatie’s en tijden.

Vrijdag 10 Augustus                                                                                  Kadoelerbreek , De BurenBannebuikslootlaan 14

Kosten € 2.-

Vind je het spannend om alleen te gaan naar de Stamtafel? Bel ons. We denken graag mee over een oplossing!

Graag van te voren aanmelden, omdat we een beperkt aantal plaatsen aan tafel hebben.
Bel voor meer informatie: Stichting Prisma 020-8866260

Dinsdag,
01 september 2018

Gymzaal de Werf

Beweegprogramma voor volwassenen/senioren met en zonder een verstandelijke beperking. Elke week ga je aan de slag met leuke beweeg- en sportoefeningen. Fitness, bewegen op muziek, balsporten en nog veel meer!

Kosten: € 4,- per keer.

Een strippenkaart voor 10 keer kost € 35,-.

Woensdag,
12 september 2018

Dansschool Eddy Spier

Stijldansen voor jong en oud! Bij stijldansen dans je samen met een partner en leer je de Quickstep, de Cha cha cha en nog veel meer. Bovendien leer je hoe je je danspartner moet begeleiden op de dansvloer. Naast de les is er gelegenheid om anderen te ontmoeten en gezellig iets te drinken.

Donderdag,
20 september 2018

Buurtcentrum de Meeuw

Samen een gezonde, lekkere maaltijd bereiden en recepten uitproberen. Aldoende leer je over kruiden en smaken en over gezond koken. Koken betekent natuurlijk ook het gemaakte lekker opeten en veel gezelligheid. Na het eten ruimen we samen op en wassen we af.