Clubs & Cursussen in Amsterdam Nieuw-West

01 september 2017

Amsterdam Nieuw-West
Club West

Wil je werken aan je conditie? En oefeningen doen in de gymzaal?

Bij deze fitnessactiviteit ben je volop aan het sporten in een leuke groep. Je dient zelfstandig te kunnen sporten en aanwijzingen te kunnen opvolgen.

Waar:

Fitness (ClubWest) wordt gegeven aan de Dokter Meurerlaan 10 te Amsterdam.

Kosten:

Je betaalt voor 10 lessen € 46,-

Je betaalt voor 25 lessen € 92,-

De betaling van de activiteit verloopt via ClubWest. Je kunt gebruik maken van het Jeugd Sport Fonds.

Inschrijven >
01 januari 2018

Amsterdam Nieuw-West

Gezellig samen eten en tips over leuke activiteiten in Nieuw West krijgen? Elke maand spreken we af in een Huis van de Wijk om samen te eten en ideeen uit te wisselen over activiteiten in jouw buurt. Vind je het spannend om alleen te gaan naar de Stamtafel? Bel ons. We denken graag mee over een oplossing.

Let op: het zijn het wisselende locatie’s, tijden en kosten .

Spannend om alleen te gaan? Bel ons! Wij zoeken iemand die met je mee wil gaan!

Dinsdag 24 April, Huis van de Wijk het Anker                                                                 Jacques veltmanstraat 427 18.00 uur -20.00 uur kosten € 5.00

Dinsdag 22 Mei, Huis van de Wijk Het Anker                                                              Jacques veltmanstraat 427 18.00 uur-20.00 uur Kosten € 5.00

Dinsdag 19 juni, Huis van de wijk het Anker                                                              Jacques veltmanstraat 427 18.00 uur- 20.00 uur Kosten € 5.00

Graag van te voren aanmelden, omdat we een beperkt aantal plaatsen aan tafel hebben.
Bel voor meer informatie: Stichting Prisma 020-8866260

Inschrijven >