Prisma moet het nu hebben van mensen zoals u

Wijzig keuze

Stichting Prisma biedt Amsterdammers met een verstandelijke beperking al meer dan 50 jaar passende vrijetijdsbesteding. Dat kan dankzij de inzet van meer dan 200 vrijwilligers. De gemeente Amsterdam vindt deze activiteiten van groot belang, maar heeft er geen geld meer voor beschikbaar. We moeten het nu hebben van mensen die uit eigen omgeving weten hoe belangrijk het is dat onze activiteiten voor langere tijd ondersteund worden, want zonder hun bijdrage kunnen we niet verder.

Met uw doorlopende machtiging kunnen we weer jaren verder

Steun ons goede werk en zorg dat mensen met een verstandelijke beperking hoe dan ook actief blijven. Het is zo belangrijk voor hen. Stichting Prisma verwelkomt elke gift en elke vorm van betrokkenheid bij onze activiteiten. Wij hopen op u te mogen rekenen. Supporters alvast veel dank.

Hebt u nog vragen of opmerkingen? Of wilt u dat uw donatie aan een specifieke activiteit ten goed komt? Neem dan contact met ons op! info@stichtingprisma.nl

Namens de deelnemers van Prisma hartelijk dank!

Doorlopend doneren