Prismakoor te zien op tv & op You Tube

Het Prismakoor is donderdagavond 4 februari op TV te zien. Ruim een jaar geleden zijn er televisie opnames gemaakt van het Prismakoor in Paradiso. Deze opnames zijn gemaakt in het kader van de documentaire over dirigent Jaap van Zweden. De documentaire-serie over deze dirigent omvat zeven afleveringen. Op donderdagavond 4 februari is de tweede aflevering, met daarin het Prismakoor.

koor paradiso 2016Ga jij ook kijken?
Donderdag 4 februari 2016
NPO 2 om 21:15 uur.

Naast dat het Prismakoor op tv te zien is, treden ze soms live op. Ook dit jaar was het Prismakoor live te zien op zaterdag 16 januari tijdens de Korendag in Paradiso. Het optreden door het Prismakoor kan je zien op You Tube: Bekijk op You Tube

Uitgangspunt van het Prismakoor is: van zingen word je vrolijk ! Het koor repeteert elke maandagavond in de Kunstwerkplaats. Dit doet zij onder leiding van vaste dirigente Marja Oldenhave. Het koor bestaat uit 28 mensen met een verstandelijke beperking en 7 enthousiaste vrijwilligers. Uiteraard zijn het mensen die allemaal veel van zingen houden. Het repertoire is Nederlandstalig.

De korendag in Paradiso is een jaarlijks terugkerend spektakel. Met koren vanuit alle windstreken van Nederland, met zeer uiteenlopende repertoires. Het Prismakoor kan hier optreden mede door de inzet van alle vrijwilligers en koorleden van andere amateur koren. Alles wordt in het werk gesteld voor een succesvol optreden door het Prismakoor.

Het optreden dit jaar was weer fenomenaal. Het publiek was enthousiast, koorleden hadden familie en vrienden meegenomen en er werd hard geapplaudisseerd door het publiek. Na het optreden glommen alle koorleden van trots. Het was een dag om nooit meer te vergeten!
Daarom zijn we ook blij dat het optreden door het Prismakoor op 16 januari in Paradiso is gefilmd en te vinden is op You Tube.

Het volgende optreden van het Prismakoor staat gepland op 21 mei. Noteer het alvast.

Wil je ook komen zingen bij het Prismakoor? Neem contact met ons op, telefoonnummer 020-8866260 of kijk op de  >> website voor meer informatie