Prisma is gestart met ‘Ik wil met jou…in Zuidoost’

Stichting Prisma is in stadsdeel Amsterdam Zuidoost gestart ‘Ik wil met jou… in Zuidoost’. In dit project zijn een aantal verschillende nieuwe activiteiten, speciaal voor iedereen die in Zuidoost woont en graag dingen zelfstandig in de buurt wil gaan doen.

Vanaf april 2016 biedt Prisma drie activiteiten aan in Zuidoost.
Lees, meld je aan en doe mee! info@stichtingprisma.nl

Expeditie Zuidoost. Samen met andere bewoners uit Zuidoost ga je één keer per maand een activiteit uitproberen. De activiteiten variëren van samen eten in een buurtrestaurant, sporten, bingo, tot buitenactiviteiten. De groep bepaalt samen wat ze gaan uitproberen in Zuidoost. Deze activiteit is bedoeld voor iedereen die zelfstandig woont en ambulante begeleiding krijgt. Leeftijd vanaf 16 jaar. Deelname is gratis.
Meer informatie over en aanmelden voor Expeditie Zuidoost, kan via de link op onze website. >>Lees verder

Buurtmaatjes Zuidoost. Wil je graag iets ondernemen maar durf je niet alleen? Dan biedt Prisma je een buurtmaatje. Buurtmaatjes zijn vrijwilligers die je helpen om mee te kunnen doen aan activiteiten in je eigen buurt. Bijvoorbeeld meedoen in een sportclub, een ontmoetingsgroep, een creatieve activiteit of misschien wel uiteindelijk als vrijwilliger actief worden. Het buurtmaatje begeleidt je stap voor stap, helpt je bij het maken van contacten en vinden van de juiste activiteit, net zo lang tot je het zelf kunt. De activiteit is bedoeld voor iedereen die zelfstandig woont en ambulante begeleiding krijgt. Leeftijd vanaf 16 jaar. Deelname is gratis. De koppels worden begeleid door de vrijwilligerscoördinator van Prisma en projectmedewerker Zuidoost.
Meer informatie over en aanmelden voor Buurtmaatjes kan via de link op onze website. >>Lees verder

Show yourself! Rap, dans en theaterlessen voor iedereen tussen de 16 en 30 jaar. Voor jongeren die begeleid en, of zelfstandig wonen. De workshops worden begeleid door de beste theater, dans en rapdocenten. Samen werk je toe naar een gezamenlijke eindpresentatie in december. Vanaf maandag 4 april starten we.
We repeteren elke maandag in jongerenproductiehuis No Limit. Deelname is gratis.  Show Yourself is een vervolg van de productie Bijlmerbuurtberichten, een productie van Prisma waar vorig jaar 24 jongeren aan mee deden. Ook dit jaar wordt het een super leuke activiteit die je zeker niet moet missen!

Meer informatie over en aanmelden voor Show yourself! kan via de link op onze website >>Lees verder

Heb je vragen en wil je meer weten over deze activiteiten in Zuidoost? Neem dan contact op met Prisma 020- 8866260.

Laat een reactie achter