Prisma blijft online actief: doe mee!

Prisma blijft actief, maar dan online! Door de aangescherpte maatregelen rondom het coronavirus gaan we weer meer online moeten activiteiten aanbieden. De komende weken bedenken we bij Prisma weer allemaal mooie activiteiten die we samen met jullie, de deelnemers en ook vrijwilligers, kunnen doen. Zoals sporten, yoga, bingo spelen, een quiz of je met ZOOM meenemen op een wandeling door Amsterdam.

Doe mee!
Op maandag 9 november  staat Gezonde Leefstijl op het programma.
Stel jouw vraag over gezond eten. We gaan het hebben over groenten. Welke groenten eet jij? En we spelen een mini-quiz: herken de groente.
Leuk en leerzaam.

Op woensdag 11 november twee online activiteiten:
Woensdagmiddag 11 november om 15.00 uur ( om 3 uur) online YOGA
Via ZOOM lekker ontspannen fijne oefeningen doen samen met yogadocent Marit.
Trek een lekkere joggingbroek aan en als het kan een matje.
Anne, onze participatiecoach is er ook bij.

Onze tweede activiteit is op woensdagmiddag 11 november om 17.00 uur  ( om 5 uur in de middag) de Jongeren hang-out ook via ZOOM.

Op donderdag 12 november Praatje Plaatje 16.00 (om 4 uur) samen met participatiecoaches Griët en Olga gezellig kletsen maar ook samen kijken naar bijzondere kunstwerken. Wat zie jij? Vind je dat mooi of raar of juist lelijk.  Leuk om van elkaar te horen, waar je op let en wat je ziet.

ZOOM
Hier vind je de instructie hoe je ZOOM op je laptop, tablet of telefoon kunt zetten >>> ZOOM met Prisma
Heb je nog nooit met ZOOM gewerkt en kom je er niet uit? We helpen je graag. Laat het ons weten.

Wil je meedoen? Wil je erbij zijn?
Laat het ons even weten: bel of app jouw contactpersoon bij Prisma
Check hier wie je kunt bellen of appen uit jouw stadsdeel om je aan te melden: >>>Team Prisma