Ouder en Kind Salon zondag 21 juni

Op zondag 21 juni organiseert Stichting Prisma in samenwerking met De Wending -Cordaan, de Ouder en Kind Salon. Je bent als ouder van harte welkom met je kind of kinderen

Wat kan je doen?
Samen met je kind kan je een zomerlichtje maken van een glazenpotje. Je kunt met andere ouders en kinderen lekker buitenspelen.  Zoals voetballen, touwtje springen, met stoepkrijt een supertekening maken en je kind kan zich laten schminken.
Ten slotte maken we pannenkoeken met suiker, stroop of jam. We maken er een feestelijke middag van! We hopen natuurlijk op mooi weer, deze eerste officiële zomerdag.

Tijdstip:
Vanaf 14.00 uur tot 16.30 uur
Adres: Witte de Withplein 5, Amsterdam
Kosten: € 0,50 per persoon

Heb je vragen? Die kan je stellen aan Annemieke Baauw, per mail: abaauw@stichtingprisma.nl
f even bellen met kantoor: 020-8866260/ mobiel: 06-31667390

Voor de Ouder en Kind Salon zijn we op zoek naar Vrijwilligers check hier de vacature