Lancering clip en boekje West

Spetterende lancering boekje en clip in West
Op 12 juni vond Show Your Talent in Podium Mozaïek. Een avond van en voor jongeren met en zonder verstandelijke beperking georganiseerd door Prisma. Samen deelden ze één podium. Ze brachten zang, muziek, rap. De rapclip ‘Wie ben jij?’ werd gelanceerd van rapgroep Laatkomers.

Rapgroep Laatkomers in Podium Mozaiek fotograaf: Judith de Vries

Rapgroep Laatkomers in Podium Mozaiek
fotograaf: Judith de Vries

Deze kersverse rapgroep bestaat uit jongeren met en zonder verstandelijke beperking. Onder begeleiding van Prisma, Ijdockzz en rapper Kami Kazi maakten zij de afgelopen maanden een professionele rapclip over je zelf durven zijn.

cover leuke dingen doen in West. Ontwerp Dorine Fliervoet

Later die avond kreeg Jeroen van Berkel, portefeuillehouder stadsdeel West, het boekje ‘Leuke dingen doen in West’ overhandigd door de leden van het buurtpanel. Een handig boekje met ruim 60 activiteiten uit West toegankelijk voor buurtbewoners met een verstandelijke beperking. In het boekje staat een divers overzicht van activiteiten variërend van koken tot moestuinieren, van fitness tot karaoke.

Samira zong een emotioneel eigen geschreven lied: “de mensen zien mijn pijn niet”. Jeroen van Berkel was zienderogen geraakt. En tot slot was er de swingende slotact van Cheyenne Toney, finalelid van the Voice of Holland 2012.

Ik wil met jou… in West
De avond werd georganiseerd in het kader van Ik wil met jou… in West. Een initiatief van Prisma, een brede samenwerking tussen zorg en welzijn in West gericht op de integratie en participatie van buurtbewoners met een verstandelijke beperking. Partners in dit project zijn gemeente Amsterdam West, ABC Alliantie, Amsta Karaad, Cordaan, Philadelphia, IJdockzz en MEE.

De clip Wie ben jij? is zien via YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=xRLIhWKEJKE

Het boekje ‘Leuke activiteiten doen in West’ is op te vragen bij Stichting Prisma; 020-8866260, info@stichtingprisma.nl