Het was gezellig samen in de Winter Efteling!

Op maandag 23 december was het uitstapje naar de  Winter Efteling. Met een volgeladen bus met enthousiaste deelnemers en vrijwilligers gingen we op pad naar Kaatsheuvel. Het was echt prima pretpark-weer. Een beetje bewolkt, maar lekker om eropuit te gaan. Onderweg in de bus werden de deelnemers in drie groepjes ingedeeld, zodat de vrijwilligers in kleine groepjes door de Efteling konden lopen. Er was een groepje dat in alle achtbanen ging, een groepje dat in een enkele achtbaan ging en een groepje dat heerlijk door sprookjesachtige Efteling ging lopen.

In de Winter Efteling werden de verschillende achtbanen bezocht, genoot de groep van een lunch en werd er natuurlijk veel gelachen samen. Aan het einde van de middag verzamelde de groepjes deelnemers zich weer om samen te eten in het restaurant Raveleijn. Na afloop van het heerlijke diner, liepen ze allemaal weer terug om nog als laatste de watershow Aquanura te bezoeken. Toen was het echt tijd om afscheid te nemen van de Winter Efteling. In de bus terug werd er gezellig nagepraat en werden er foto’s gedeeld. In Amsterdam aangekomen ging iedereen moe, maar erg voldaan op weg naar huis. Wat een heerlijke dag was het!

Dit uitstapje is mede mogelijk gemaakt dankzij de financiële bijdrage
van Cornuit.