Clubs & Cursussen voor Volwassenen

12 september 2018

Amsterdam Noord
Dansschool Eddy Spier

Stijldansen voor jong en oud! Bij stijldansen dans je samen met een partner en leer je de Quickstep, de Cha cha cha en nog veel meer. Bovendien leer je hoe je je danspartner moet begeleiden op de dansvloer. Naast de les is er gelegenheid om anderen te ontmoeten en gezellig iets te drinken.

Maandag,
17 september 2018

Amsterdam Zuid
Huis van Wijk Lydia

Samen een gezonde, lekker maaltijd bereiden en recepten uitproberen. Al doende leer je ook om samen te werken. Koken betekent natuurlijk ook het gemaakte lekker opeten en gezelligheid. Na het eten ruimen we samen op en wassen wij samen af.

Woensdag,
19 september 2018

Amsterdam West
Amsta Woonlocatie Kleine Johannes

Met een kleine groep vrijwilligers wordt er om de week een leuke en gezellige activiteit gedaan. Schilderen of bloemschikken, of we lezen verhalen voor. Om de week komt er een dansdocente samen met de deelnemers lekker bewegen en dansen op muziek. Deze activiteit is afgestemd op de individuele behoefte van de deelnemer.

Deze activiteit is gericht op de bewoners van de Overtoom 363. Deelnemers van andere woonlocaties zijn ook welkom. Graag eerst in overleg met Prisma.

Donderdag,
20 september 2018

Amsterdam Noord
Buurtcentrum de Meeuw

Samen een gezonde, lekkere maaltijd bereiden en recepten uitproberen. Aldoende leer je over kruiden en smaken en over gezond koken. Koken betekent natuurlijk ook het gemaakte lekker opeten en veel gezelligheid. Na het eten ruimen we samen op en wassen we af.