Clubs & Cursussen voor Jongeren

06 september 2018

Amsterdam Zuid
Alphons Laudy VSO ZUID

Wil jij verschillende sporten leren kennen en leuke sport spelletjes doen? Ook nog iets leren over hoe je gezond en fit blijft? Dit kan bij de naschoolse sportles op de Alphons laudy VSO*. Elke donderdagmiddag ga je kennis maken met verschillende sporten en ontdek je welke sporten jij het leukste vindt. Je leert ook over hoe je gezond blijft en hoe je fitter wordt. Plezier in het sporten staat bij deze lessen voorop.Als extraatje nodigen we ook sportverenigingen in de buurt uit om een gastles te komen geven.

locatie : van Nijenrodeweg 648 1082HZ Amsterdam

* Deze activiteit is alleen bedoeld voor leerlingen van de VSO Alphons Laudy.

Inschrijven >
Donderdag,
27 september 2018

Amsterdam Nieuw-West
VSO De Heldring

Wil jij verschillende sporten leren kennen en leuke sport spelletjes doen? Ook nog iets leren over hoe je gezond en fit blijft? Dit kan bij de naschoolse sportles op De Heldring VSO*.  Elke donderdagmiddag ga je kennis maken met verschillende sporten en ontdek je welke sporten jij het leukste vindt. Je leert ook over hoe je gezond blijft en hoe je fitter wordt. Plezier in het sporten staat bij deze lessen voorop.Als extraatje nodigen we ook sportverenigingen in de buurt uit om een gastles te komen geven.

Locatie:Burgermeester Eliasstraat 20, 1063 EW Amsterdam.

* Deze activiteit is alleen bedoeld voor leerlingen van VSO De Heldring.

Inschrijven >