Houd jij van bowlen..? En gezellig kletsen..? Meld je dan aan als begeleider bowlen!

Iedere derde woensdag van de maand wordt er bij KNIJN gebowld door jongeren en volwassenen met een verstandelijke beperking. Onder begeleiding van vrijwilligers wordt er met veel enthousiasme gespeeld van 19.30-20.30 uur. Als vrijwilliger ben je van 19.00-21.00 uur aanwezig bij de activiteit aanwezig. Dit is een nieuwe activiteit, we starten op woensdag 19 september.

Wat doe je zoal bij deze activiteit?

• Je ontvangt de deelnemers, houdt bij wie er komen en deelt de banen in.
  • Je geeft deelnemers tips om hun spel te verbeteren.
  • Je maakt een gezellig praatje met iedereen.
  • Je ondersteunt de deelnemers bij het vervoer, zij worden gebracht en gehaald door busjes.
  • Je onderhoudt het contact met Prisma over het verloop van de activiteit.

Wij zoeken jou!

• Affiniteit met bowlen
  • Je bent enthousiast en geduldig
  • Je zoekt aansluiting bij de deelnemers
  • Je neemt makkelijk initiatief

Locatie: KNIJN Bowlen, Scheldeplein 3, 1078 GR Amsterdam (Zuid).

Wat heeft Prisma jou te bieden?

Als vrijwilliger bij Prisma maak je deel uit van een enthousiast team van vrijwilligers, stagiaires en professionals. Wij bieden je training, intervisie en individuele begeleiding. Reiskosten en andere onkosten worden in overleg vergoed.

Je leert bijzondere mensen kennen en draagt bij aan een gezellige bowlavond voor de deelnemers. Je leert nieuwe mensen kennen en krijgt mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen wat betreft omgaan met onze doelgroep en het coördineren en begeleiden van een activiteit. Daarnaast staat een avondje bowlen met Prisma garant voor veel plezier!

Ja dit wil ik!

Meld je aan met een korte motivatie en je cv bij onze vrijwilligerscoördinator Irene Willems via iwillems@stichtingprisma.nl  Zij neemt contact met je op voor een kennismakingsgesprek. Tijdens dit gesprek krijg je alle informatie over werken als vrijwilliger bij Prisma en bespreken we o.a. jouw voorkeuren en onze werkwijze. Een avond proefdraaien bij de activiteit om te kijken of het bij je past is vanzelfsprekend.