HJ Smit Band – Prisma Orkest

donderdag
21 september 2023

Kerk de Bron

Op donderdagavond muziek maken? Dat kan bij de HJ Smitband. Onder begeleiding van een dirigent en een pianist wordt er samen muziek gemaakt. Het is een breed repertoire, denk aan: kerkelijke liederen, Amsterdamse liederen en wat hedendaagse nummers. Verder gaan we klassiek niet uit de weg o.a. Bach, Beethoven.

Er zijn verschillende muziekinstrumenten die worden bespeeld: drum, sambaballen, blokfluit, tamboerijn en xylofoon. Je kunt je eigen instrument meenemen. We kunnen kijken naar de wensen en mogelijkheden en zoeken naar een juiste plek voor jou in de band. Ritmegevoel is een pre. Geen ervaring nodig!

Wanneer: elke eerste en derde donderdag van de maand
18.15 18.30: inloop
18.30 -19.30: repetitie
De kosten zijn: €200,-

Je betaalt €200,- voor het hele seizoen 2023-24. Dat zijn 17 repetities. Deze vinden plaats tussen 21 september en 20 juni. Als je elke week komt is het €11,70 per les. Het is niet mogelijk om per les te betalen. Als je later instroomt betaal je de resterende lessen tot het einde van het seizoen.
Heb je een stadspas met groene stip? Dan krijg je €100,- korting. Vul je stadspasnummer in op het aanmeldformulier. Dat hebben we nodig om de korting te activeren.

We hebben nog plaats voor deelnemers dus je kunt je nog inschrijven! Wil je eerst een keertje proberen, dat kan. Stuur dan een mail naar: info@stichtingprisma.nl

Inschrijven

Wil je je inschrijven voor deze activiteit, vul dan onderstaande velden zo volledig mogelijk in en verzend het formulier aan ons. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om de inschrijving te bevestigen.