Host Buurtkamer Quellijn

Buurtkamer Quellijn is een nieuwe plek in de Pijp waar iedereen welkom is en waar verschillende groepen elkaar ontmoeten.

Heb jij zin om onder de mensen te zijn? Bezoekers van de buurtkamer welkom te heten en ze wegwijs te maken? Heb jij een beetje horeca-ervaring of wil je daar juist wat ervaring in opdoen? Word Host in de gloednieuwe Buurtkamer Quellijn. Het is een gezellige plek waar iedereen in kan lopen voor een kletspraatje, workshop en een lekkere koffie.

Om toegankelijk te zijn voor iedereen, zoeken we hosts die minstens 1 dagdeel per week aanwezig kunnen zijn en de bezoekers welkom heten. Het kan zijn dat je met een andere vrijwilliger samen bent. Wel zo gezellig!

Wij bieden jou:
Vergroten van je kennis over de buurt de Pijp in Amsterdam Zuid en haar bewonersEen leuke werkplek
Een inwerktraject
Een vrijwilligersvergoeding

Wie ben jij?
Sociaal, pro actief, je vind het leuk om op mensen af te stappen en warm welkom geven aan de bezoekers
Je hebt ervaring met een bar of wil dit juist ontwikkelen

Heb je interesse? Stuur dan een mail naar vrijwilligers@stichtingprisma.nl waarin je iets over jezelf vertelt en wat je aanspreekt in de vacature. Of kom eens kijken bij de buurtkamer op Quellijnstraat 62.