Maatjes gezocht!

Voor buurtgenoten met een licht verstandelijke beperking zoeken we vrijwilligers die het leuk vinden iets met hen te ondernemen om hen zo meer te betrekken bij de maatschappij.

Wist jij dat veel Amsterdammers met een licht verstandelijke beperking erg eenzaam zijn? Door een beetje aandacht te geven, te luisteren, een wandelingetje te maken of een stuk te fietsen kan je al zoveel voor iemand betekenen en draag je bij aan een socialere samenleving. En als je nog wat goede coachende vaardigheden in huis hebt, komt dat helemaal perfect uit, want dan kunnen jullie samen aan een persoonlijk doel van je maatje werken!

Een hartstikke leuke ervaring voor jou ook: zo leer je de wereld eens zien vanuit een heel andere blik (dit kan soms heel verrassend zijn!), maak je zelf ook iets nieuws mee en heb je een extra motivatie voor een gezonde wandeling.
Heb jij wekelijks 2 uurtjes over om te besteden?
Heb je interesse, vragen of wil je je hiervoor aanmelden? vrijwilligers@stichtingprisma.nl

Voor een overzicht van alle vrijwilligersvacatures: bekijk onze vrijwilligersvacatures: muzikaal, actief, coachend, begeleidend, als maatje 1 op 1, of met een groepje. Wekelijks, 14-daags of maandelijks. Voor elk wat wils!