Clubs & Cursussen in Amsterdam Zuid

10 september 2018

Amsterdam Zuid
Alphons Laudy VSO ZUID

Wil jij sporten leren kennen en leuke spelletjes doen?                                                            Ook iets leren over hoe je gezond en fit blijft ?                                                                    Dit kan bij de naschoolse Fit+les op de VSO Alphons Laudy school*. Elke maandagmiddag maak je kennis met verschillende sporten en ontdek je welke jij het leukste vind. Je leert ook over hoe je gezond blijft en fitter kunt worden. Plezier hebben in sporten en bewegen staat bij deze lessen voorop.Als extraatje nodigen we ook sportverenigingen in de buurt uit om een gastles te komen geven.

Locatie:                                                                                                                          Van Nijenrodeweg 648                                                                                                    1082 HZ Amsterdam Zuid

*Deze activiteit is aleen bedoeld voor leerlingen van de VSO Alphons Laudyschool.

Inschrijven >
Maandag,
17 september 2018

Amsterdam Zuid
Huis van Wijk Lydia

Samen een gezonde, lekker maaltijd bereiden en recepten uitproberen. Al doende leer je ook om samen te werken. Koken betekent natuurlijk ook het gemaakte lekker opeten en gezelligheid. Na het eten ruimen we samen op en wassen wij samen af.

Inschrijven >