Clubs & Cursussen in Amsterdam Zuid

De Participatiecoach

Meedoen aan een activiteit in de eigen wijk? Gebruik maken van een voorziening dicht in de buurt? Maar je weet niet goed hoe? Dan is de participatiecoach van Prisma het eerste aanspreekpunt en de verbindende schakel.

De participatiecoach helpt ook bij het vinden van een passende Prisma-activiteit.

Wil je meer informatie, neem contact op met Stichting Prisma en vraag naar Carlijn Zengerink.

Telefoonnummer 020-8866260 Of stuur een mail naar: info@stichtingprisma.nl.

Maandag,

Alphons Laudy VSO ZUID

Wil jij sporten leren kennen en leuke spelletjes doen?                                                            Ook iets leren over hoe je gezond en fit blijft ?                                                                    Dit kan bij de naschoolse Fit+les op de Alphons Laudy school. Elke maandagmiddag maak je kennis met verschillende sporten en ontdek je welke jij het leukste vind. Je leert ook over hoe je gezond blijft en fitter kunt worden. Plezier hebben in sporten en bewegen staat bij deze lessen voorop.Als extraatje nodigen we ook sportverenigingen in de buurt uit om een gastles te komen geven.

Locatie:                                                                                                                          Van Nijenrodeweg 648                                                                                                    1082 HZ Amsterdam Zuid

Dinsdag,

Alphons Laudy VSO ZUID

Ben jij creatief of vind je het gewoon leuk om met je handen te werken? kom dan elke dinsdagmiddag naar de kunstles.                                                                                      We werken met verschillende materialen zoals klei, verf, karton en papier maché.             Samen maken we mooie kunstwerken die we natuurlijk ook tentoonstellen.

Locatie:                                                                                                                         Van Nijenrodeweg 648                                                                                                      1082 HZ Amsterdam Zuid

Dinsdag,

Alphons Laudy VSO ZUID

Vind jij dansen ook leuk ?                                                                                                Kom dan elke dinsdagmiddag naar de dansles op de VSO Alphons Laudy school.                   Dit is een laagdrempelige dansles waarbij je kennis maakt met verschillende soorten muziek. Zoals Streetdance ,R&B en Hip Hop. Je leert pasjes en gaat ook aan de slag met het oefenen voor een optreden.

Locatie:                                                                                                                         Van Nijenrodeweg 648 1082 HZ Amsterdam Zuid

Donderdag,

Alphons Laudy VSO ZUID

Wil jij verschillende sporten leren kennen en leuke sport spelletjes doen? Ook nog iets leren over hoe je gezond en fit blijft?Dit kan bij de naschoolse sportles op de Alphons laudy VSOElke maandagmiddag ga je kennis maken met verschillende sporten en ontdek je welke sporten jij het leukste vindt. Je leert ook over hoe je gezond blijft en hoe je fitter wordt. Plezier in het sporten staat bij deze lessen voorop.Als extraatje nodigen we ook sportverenigingen in de buurt uit om een gastles te komen geven.

locatie : van Nijenrodeweg 648 1082HZ Amsterdam

Maandag,
18 september 2017

Huis van Wijk Lydia

Samen een gezonde, lekker maaltijd bereiden en recepten uitproberen. Al doende leer je ook om samen te werken. Koken betekent natuurlijk ook het gemaakte lekker opeten en gezelligheid. Na het eten ruimen we samen op en wassen wij samen af.

Tijdstip: 18.30 uur

Einde: 21.00 uur

Locatie:

Huis van de Wijk Lydia

Roelofhartplein 2 in Amsterdam

01 januari 2018

Amsterdam Zuid

Gezellig samen eten en tips over leuke activiteiten in ZuidOost krijgen? Elke maand spreken we af in een Huis van de Wijk om samen te eten en ideeen uit te wisselen over activiteiten in jouw buurt. Vind je het spannend om alleen te gaan naar de Stamtafel? Bel ons. We denken graag mee over een oplossing.

Graag van te voren aanmelden, omdat we een beperkt aantal plaatsen aan tafel hebben.
Bel voor meer informatie: Stichting Prisma 020-8866260

Let op: het zijn het wisselende locatie’s en tijden.

Spannend om alleen te gaan? Bel ons! Wij zoeken iemand die met je mee wil gaan!