Aanmelden kan niet meer! Sport- en Funtoer volgeboekt!

Aanmelden kan niet meer! Sport- en Funtoer  volgeboekt!

We hebben veel aanmeldingen gekregen voor de Sport-en Funtoer.
Aanmelden kan helaas niet meer, we zijn volgeboekt.

Op woensdag 14 oktober 2020 organiseert stichting Prisma in samenwerking met stadsdeel Nieuw-West en Team Sportservice de Sport- en Funtoer voor kinderen met een visuele, auditieve, lichamelijke of/en verstandelijke beperking.  We bieden vijf verschillende sporten aan.  Zo kan je kickboksen, dansen, voetballen, atletiek doen en lekker judoën. Als extra fun is er een springkussen! Samen willen we de kinderen een onvergetelijke sportieve en plezierige dag bezorgen!

Aanmelden kan helaas niet meer!
Voor deze Sport-en Funtoer kan je niet meer reserveren.
We hebben veel aanmeldingen gekregen en zitten vol.
Vragen over deze dag, kan je stellen aan Rochdi Sawri
E- mail: rsawri@stichtingprisma.nl
Mobiel: 0612606902.

Wat is de  Sport- en Funtoer?
De toer in Nieuw-West is voor kinderen uit het speciaal onderwijs, cluster 1, 2 en 3, in de leeftijdscategorie van ongeveer 6 tot en met 20 jaar. Tijdens dit event willen we de kinderen kennis laten maken met de verschillende sporten die wij aanbieden. Maar natuurlijk ze vooral heel veel plezier meegeven op deze dag.

Wanneer en waar
De sportdag vindt plaats in de herfstvakantie. Op woensdag 14 oktober
Locatie: Aristos hal
Adres: Tom Scheursweg 10, 1067 MC Amsterdam

De indeling van de dag is als volgt:
Middag
Van 13.00 tot 16.00 uur is voor alle kinderen, met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking en met visuele beperking.

Goed en belangrijk om te weten
* Deelnemers worden ingedeeld in groepen en zullen volgens een vast tijdschema langs alle onderdelen gaan met een vaste begeleider.
* Er zullen begeleiders aanwezig zijn met veel ervaring met de doelgroep.
* Gratis parkeren voor de deur.
* Komt u met het OV, houdt er rekening mee dat u nog 12 minuten moet lopen vanaf de laatste halte.
* Er zal rekening worden gehouden met de maatregelingen voor Covid-19.

Iedereen die naar Sport – en Funtoer komt, wensen we een hele fijne en sportieve dag!