Update Clubs en Cursussen Prisma

Beste deelnemer, ouder of verzorger,

De afgelopen maanden konden de clubs en cursussen van Prisma niet doorgaan door het coronavirus. In augustus zijn we druk bezig geweest om te kijken of we onze clubs en cursussen weer kunnen starten. Samen met vrijwilligers en locaties hebben we gekeken hoe we dat kunnen doen.
Uiteraard volgens de RIVM richtlijnen is. Voor een aantal activiteiten hebben we de groep kleiner moeten maken zodat we de 1,5 meter afstandsregel kunnen hanteren. Helaas, zijn er ook een aantal activiteiten kunnen we niet laten doorgaan. Alle deelnemers die ingeschreven staan voor een activiteit krijgen van Prisma bericht per post.

Bij deze laten we je weten dat we starten met:
Zwemmen Marnix 1e en 2e uur
Toneelclub
AGO zwemmen
Koken Zuid
Zaalvoetbal
Bowlen Knijn woensdag ( vanaf november, 1 x per maand)
Bowlen zaterdag ( vanaf november)

We hebben besloten dat we Stijldansen en het Prismakoor nog niet starten. In december gaan we kijken met onze vrijwilligers of we die dan misschien in januari 2021 weer kunnen laten beginnen.

Aquafitness, Johanna’s Woensdag, het HJ Smit-orkest en Bewegen Boven tY hebben we dit seizoen gestopt. We hopen dat we die weer volgend seizoen kunnen aanbieden.

Heb je vragen over Clubs en Cursussen stuur een mail naar: info@stichtingprisma.nl