Prisma in de zomer

Het is zomervakantie voor de Prisma Clubs & Cursussen! De vrijwilligers zijn even vrij en misschien ga jij zelf even op vakantie. Na de zomer, in de derde week van september, starten de meeste Clubs & Cursussen weer. Dat is vanaf maandag 17 september.

Wat kan je in de zomer doen bij Prisma?

Prisma organiseert speciaal in de zomer een aantal kleinere zonnige activiteiten. Ga mee naar het Grachtenfestival.( kijk op onze website) Of Kom gezellig mee naar het Milkshake Festival in Amsterdam West op vrijdag 27 juli. Klik hier voor meer informatie.
Ga naar onze websitevoor alle informatie of neem contact met ons op, bel: 020 8866260

Heb jij tips?
We zijn altijd op zoek naar leuke tips en ideeën voor activiteiten en uitstapjes. Weet jij leuke locaties waar je lekker kunt eten, naar een concert kunt of waar je fijn kunt sporten? Laat het ons weten! Stuur een mail naar info@stichtingprisma.nl

We wensen je een mooie zomer!
Zonnige groet van Team Prisma